Comunicarea cu cetăţenii, cheia succesului pentru administraţia publică
- Politic
- 2 Iunie 2016
- Nici un comentariu
- 207
- 3 minute de citit
Mai mult decât orice candidat la Primărie, reprezentantul ALDE, Alexandru Vladu, a dovedit că a fost primul dintre candidaţi care a înţeles că succesul în administraţia publică depinde, în primul rând de comunicarea cu cetăţenii. A dovedit acest lucru timp de aproape patru ani cât a ocupat funcţia de viceprimar, perioadă în care a avut uşa deschisă pentru fiecare locuitor al municipiului Giurgiu şi a încercat, pe cât a fost posibil să-şi ducă la îndeplinire toate promisiunile făcute petiţionarilor. Mai mult, acesta a înţeles că multe dintre problemele cetăţenilor pot fi aflate în teren şi nu de la birou. Aşa se explică şi faptul că, în perioada cât a fost viceprimar, Alexandru Vladu a putut fi întâlnit peste tot în municipiu, acolo unde aveau loc lucrări, indifernt de natura acestora, fie că era vorba de asfaltări, amenajarea spațiilor verzi, anveloparea blocurilor, deszăpezire și multe alte lucrări care necesitau explicarea lor oamenilor care ar fi putut fi afectaţi, într-un fel sau altul de aceste lucrări. De altfel, s-a dovedit că această abordare i-a adus şi respectul alegătorilor în această perioadă de campanie, acesta reuşind nu numai să comunice uşor cu oamenii întâlniţi, dar şi să se facă ascultat, înţeles şi crezut de către aceştia pentru că oamenii au avut convingerea că deschiderea spre dialog nu este una generată doar de campania electorală, ci un stil de muncă al candidatului Alexandru Vladu.
O astfel de atitudine a fost încurajată şi de copreşedintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, care, prezent la Giurgiu pentru a-l susţine pe Alexandru Vladu şi echipa sa, declara că ,,Cetațenii trebuie consultați nu numai în perioada campaniei electorale, ci și după aceasta. Contactul direct cu oamenii, cu realitațile locului le da posibilitatea viitorilor edili sa știe cum evoluează lucrurile în localitatea lor.”
Cristina Macarie