Poate vă interesează. Programul de lucru în cadrul Direcţiei de evidenţă a persoanelor Giurgiu
- Administraţie
- 19 Iunie 2021
- Nici un comentariu
- 146
- 3 minute de citit
SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR
Primiri cereri: Luni și Miercuri în intervalul orar 08:30-13:00
Eliberări acte de identitate: Luni și miercuri 13:00-16:30; Marți 08:30-13:00
Primiri cereri pentru: eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP; notificare imobil de către proprietar; furnizare date conform RUE 679/2016 – Joi 09:30-14:00.
COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Primiri cereri: Luni și miercuri 08:30-13:00 – nașteri, căsătorii, înregistrări tardive
Joi 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.
Eliberări documente:Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9; Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24
CERERI PENTRU ÎNREGISTRARE DECES ȘI ELIBERARE CERTIFICATE DE DECES: LUNI-VINERI ÎN INTERVALUL ORAR 08:30-16:30, SÂMBĂTĂ 09:00-12:00.