Curs educativ în premieră: “APA SERVICE” Giurgiu – INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC

Operatorul regional de apă şi canal “Apa Service” SA Giurgiu vine în întâmpinarea dvs. cu o serie de informaţii legate de obiectul său de activitate. Astfel, începând de astăzi vă vom prezenta, în serial, informaţii ce răspund, în avans, unor posibile întrebări ale consumatorilor.

Vă propunem precizări importante despre: CALITATEA APEI, CONTRACTE, FACTURĂ, CANALIZARE, BRANŞAMENT, cu precizarea că toate aceste informaţii pot fi regăsite pe site-ul societăţii, la adresa  apagiurgiu.ro -Informaţii de interes public- Întrebări frecvente despre:

  1. Calitatea apei
  • Ce trebuie făcut când apa nu are acelaşi aspect și gust pe care le are de obicei?

Dacă n-ați utilizat apa o perioadă mai îndelungată, prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalația dumneavoastră. De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă recomandăm să lăsati apa să curga câteva secunde. Informați-vă dacă apa nu a fost oprită pentru intervenții şi verificați dacă și vecinii dumneavoastră au aceeași problemă.

  • Ce pot să fac dacă apa are miros de clor ?

Mirosul mai pronunţat de clor apare în cazul unor temperaturi extreme, precum și în situația în care, pentru a asigura siguranţa microbiologică a apei distribuite, este necesară o creștere a concentrației de dezinfectant către limita superioară a cantităţii maxim admise. Măsura este luată exclusiv în scopul protejării sănătății dumneavoastră. Pentru atenuarea gustului apei, lasați apa într-un recipient sau vas descoperit, înainte de a o bea.

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată .