PORTALUL Apa Service – multiple avantaje pentru utilizatori

Aproximativ 1.700 de giurgiuveni și-au creat cont pe platforma apagiurgiu.ro, o modalitate simplă și rapidă de accesare a facturilor.

 PORTALUL Apa Service oferă multiple avantaje utilizatorilor, astfel:

  •  Acces rapid la facturile lunii în curs sau la istoricul facturilor, începând cu anul 2022;
  • Consultarea  istoricul facturilor, al plăţilor şi istoricul consumurilor, prezentat grafic, în metri cubi;
  • Plata  facturilor direct din portal, cu orice card;
  • Posibilitatea de a transmite INDEXUL apometrelor;
  • Activarea   FACTURII  ELECTRONICE, pentru a fi transmisă pe e-mail;
  • Activarea  ALERTELOR şi NOTIFICĂRILOR (veţi fi anunţaţi că a fost emisă o factură nouă sau că a expirat perioada de graţie privind plata facturii, dar veți fi anunțați și când începe perioada de autocitire);
  • Descărcarea facturii;
  • Transmiterea de MESAJE pentru comunicarea cu departamentele sau compartimentele societăţii;
  • Adăugarea mai multor coduri de client pe același cont.

Despre cum vă puteți crea un cont pe portalul apaservice.ro și care sunt pașii de urmat, accesați link-ul Pași Creare Cont Portal – apagiurgiu.ro

Cum se poate crea un cont pe portalul Apa Service?

Pentru crearea contului accesați www.apagiurgiu.ro, apoi Clik pe ”Intră în Portal” după care apăsați “Înregistrează-te” și urmați pașii:

1. Adăugați o adresă de e-mail validă (aceasta va trebui confirmată ulterior);

2. Adăugați codul de client de pe factură, numărul de contract (fară dată).

După ce apăsați butonul de înregistrare, verificați adresa de e-mail (veți primi un link pentru activare).

Ce fac când apare mesajul ,,acest e-mail se află în baza de date”,?

Este foarte probabil să vă fi creat cont cu adresa de e-mail introdusă, dar fără ca apoi să o și confirmați.

Ce fac dacă nu am Cod de client?

Pe orice factură emisă de Apa Service se menționează un cod de client. În cazul în care, din diverse motive, nu aveți Codul de client, îl puteți obține accesând adresa de e-mail clienti@apagiurgiu.ro

Cum procedez să primesc pe e-mail factura?

Dacă doriți să primiți factura pe e-mail, apăsați (din portal) „Activare factură electronică”, se adugă e-mail-ul, se bifează „Accept condiții activare factură”, iar apoi CLIK pe „Activează”.

Facturile din portal pot fi descărcate astfel:

1.Intrați pe Sold;

2. Apăsați pe săgeata din stânga facturii pe care doriți să o descărcați și în dreapta jos va apărea un buton numit „Descarcă”.

*În cazul în care încercaţi să vă înregistraţi de pe un telefon mobil şi nu reuşiţi, este posibil ca telefonul să nu fie compatibil cu portalul. Vă recomandăm să efectuaţi toate operaţiunile de înregistrare de pe un PC sau laptop.

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată .