Începând de luni 2 noiembrie 2020, programul de lucru cu publicul în cadrul Direcției de Evidență a Persoanelor Giurgiu va fi următorul:

SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR

Primiri cereri:

-Luni și Miercuri în intervalul orar 08:30-13:00

Eliberări acte de identitate:

-Luni și miercuri 13:00-16:30

-Marți 08:30-13:00

-Joi 09:30-14:00

Primiri cereri pentru:

-eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP;

-notificare imobil de către proprietar;

-furnizare date conform RUE 679/2016

COMPARTIMENT STARE CIVILĂ

Primiri cereri:

-Luni și miercuri 08:30-13:00 – nașteri, cărătorii, înregistrări tardive

-Joi 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.

Eliberări documente:

-Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9;

-Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24CERERI PENTRU ÎNREGISTRARE DECES ȘI ELIBERARE CERTIFICATE DE DECES: ZILNIC ÎN INTERVALUL ORAR 08:30-16:30