Urmare a unei ştiri apărute în jurnalul Tv Giurgiu din data de 23 iulie, prin care se spunea că în blocul 7/2S de pe şoseaua Bucureşti din Giurgiu ar fi probleme serioase legate de apa potabilă din bloc, o echipă Apa Service s-a deplasat la faţa locului. Pentru a stabili care este situaţia reală cu apa potabilă din zonă, au fost prelevate probe de apă de la robinetele locatarilor din blocul 7/2S, de la robinetele vecinilor de bloc, inclusiv de la un cabinet sanitar şi de la o unitate de alimentaţie publică. De asemenea, au fost luate probe de apă şi din căminele din care apa potabilă intră în spaţiul Asociaţiei de locatari. Aşa cum este normal, echipa laboratorului Apa Service a prelevat probe de apă şi de la locatara care apărea în ştirea incriminatoare a Televiziunii Giurgiu, care ne-a declarat că dumneaei nu a făcut nicio reclamaţie şi că a fost abordată întâmplător de reportera Tv Giurgiu. De altfel, locatarii care au permis echipelor noastre să preleveze probe de apă din locuinţele lor, au declarat că apa este bună de consumat direct de la robinet şi că situaţiile în care la robinetul lor curge apă tulbure sunt destul de rare, motiv pentru care nu au făcut niciodată sesizări către Dispeceratul Apa Service.

La scurtă vreme după prelevarea probelor, laboratorul nostru a finalizat analizele de apă prelevate în blocul 7/2S şi în vecinătate, rezultatele certificând că apa de la robinete este în parametri normali şi deci este bună de consumat.

Pe această cale reamintim că, pentru ca societatea noastră să poate interveni cu promptitudine în remedierea unor avarii, soluţia cea mai sigură şi mai rapidă este să anunţaţi DISPECERATUL nostru, care funcţionează NON- STOP.

Orice sesizare/ reclamaţie/ informaţie cu privire la avarii sau disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de apă/canal, inclusiv cele privind presiunea sau calitatea apei, trebuie anunţate/ solicitate NUMAI la DISPECERATUL societăţii, tel:

Giurgiu: 0246/ 21 22 27-int. 3; 0731 551 626

Mihăileşti: 0731 551 622

Bolintin-Vale: 0246/ 270 679.

Societatea nostră nu poate prelua reclamaţii / solicitări venite pe alte canale sau apărute pe reţelele de socializare.

Vă mulţumim pentru înţelegere.APA SERVICE SA GIURGIU